Vissza az oldal tetejére

A márkaimázs felépítése

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

Szerző:
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik eszközét, a márkaépítést és az ehhez kapcsolódó tapasztalatokat, titkokat tárja fel. Peter Cheverton útmutatójában tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja. Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket. Emellett reális képet kapunk arról, hogy mire képes a hatékony márkamenedzsment, miként válhat a márka vállalatunk legértékesebb eszközévé, és hogyan tudja eltartani magát anélkül, hogy egy vagyont áldoznánk rá.


Eredeti cím : How come your brand isn"t working hard enough? - The essential guide to brand management
Nyelv : magyar
Áfa kulcs : 5%
EAN : 9789633689486
ISBN : 9633689481
Megjelenés : 2005.
Kötésmód : ragasztott kartonált
Oldalszám : 174
Méret [mm] : 165 x 215 x 16
Tömeg [g] : 420 Tovább...

Ár: 2850 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek