Vissza az oldal tetejére

Bevezetés a piackutatásba

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a "megbízó", a vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei, marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.


Szerkesztő : Veres Zoltán; Hoffmann Márta; Kozák Ákos
Nyelv : magyar
Áfa kulcs : 5%
EAN : 9789630582926
ISBN : 9630582926
ISSN : 1787-3703
Megjelenés : 2006.
Kötésmód : cérnafűzött kötött
Oldalszám : 512
Méret [mm] : 193 x 250 x 29
Tömeg [g] : 1 000 Tovább...

Ár: 5320 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek