Vissza az oldal tetejére

Kiegyensúlyozottság és kampány a médiában

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie. A politikai hatalom megtartásáért vagy megszerzéséért vívott kampány szinte permanenssé vált - és ezzel párhuzamosan növekedett az a nyomás is, amely a politikusok, a befektetők és a közönség részéről éri az újságírókat, szerkesztőket.

A Zsigmond Király Főiskola, az RTL Klub és a Közép-európai Egyetem 2005. november 25-én "Kiegyensúlyozottság és kampány a médiában" címmel egynapos közös konferenciát rendezett, amelyen médiakutatók, médiapolitikusok, médiajogászok, gyakorló újságírók és sajtóperekben eljáró bírák elemezték a hírsajtó és -média teljesítményét, különösen azt vizsgálva, hogy a médiatörvényben és számos szakmai-etikai kódexben rögzített kiegyensúlyozottság követelménye miként teljesül a kortárs magyar sajtóban és médiában.

E kötet az ő előadásaik szerkesztett változatát adja közre.


Méret (mm): 158 x 225 x 9
Oldalszám: 156
Megjelenés: 2007. Tovább...

Ár: 2124 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek