Vissza az oldal tetejére

Kisvállalati marketing

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

Szerző:
ISBN szám: 9789630584685

"A magyar gazdaság harmonikus növekedésének kulcskérdése a mikro-, kis- és közepes méretű vállalatok fejlődése. Ennek a fejlődésnek nélkülözhetetlen feltétele marketingtevékenységük korszerűsítése. Rekettye Gábor könyve hiánypótló mű a kisvállalatok tulajdonosai és menedzserei számára. A piacon kapható ilyen jellegű könyvek vagy a külföldi - főleg amerikai - gyakorlatot mutatnak be, vagy pedig olyan mértékben elméletiek, amelyek a magyar kisvállalatok számára nem igazán hasznosíthatók. Rekettye Gábor könyve olyan nyelvezetben készült, olyan gyakorlati példákat mutat be, amelyek arra predesztinálják, hogy a szervezetünk által képviselt kisvállalati körben népszerűvé váljék. Ennek a műnek minden kisvállalati vezető könyvespolcán helye van." (Szűcs György)

Tovább...

Ár: 4550 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Termék leírás

Kisvállalati marketing - Gazdaság, Üzlet – Marketing, Könyv

Akadémiai Kiadó

További információk
Szerző: Rekettye Gábor
Kiadó Akadémiai Kiadó
ISBN szám 9789630584685
Kiadás éve: 2007.
Oldalak száma: 204
Áfa kulcs: 5%
Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek