Vissza az oldal tetejére

Kommunikáció, nyilvánosság, esélyegyenlőség Magyarországon

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

Szerző:

"A szociológiai megközelítések iránt fogékony olvasók, akiket nem pusztán a kommunikációs paradigma belső természetéből adódó sajátosságai foglalkoztatnak, hanem a különböző közlési módok és a társadalom rétegződésének kapcsolata is, biztosak lehetnek abban, hogy az érdeklődésüknek megfelelő könyvet tartják a kezükben. Hacsak futólag is nyomon követték az elmúlt évtized hazai kommunikációs irodalmát, s elolvassák Szekfü monográfiáját, aligha tarthatják túlzónak e megállapítást. A kommunikációs témák mai -kétségtelen impozáns- térhódítása és divatja ellenére meglehetősen ritkán találkozunk olyan könyvekkel, amelyek szerzője markáns szociológiai kérdésfelvetésekre törekedne. A jelen monográfia készítője azáltal, hogy a kommunikációs egyenlőtlenségeket állította vizsgálódásának középpontjába, és a "digitális megosztottság" jelenségkörét nem önmagában, hanem más társadalmi egyenlőtlenségekkel összekapcsolva tanulmányozza, eleve kijelöli egy "par excellence" szociológiai megközelítésmód körvonalait." (Angelusz Róbert)


Nyelv : magyar
Áfa kulcs : 5%
EAN : 9789636930035
ISBN : 9636930035
Megjelenés : 2007.
Kötésmód : ragasztott kartonált
Oldalszám : 156
Méret [mm] : 132 x 196 x 9
Tömeg [g] : 180 Tovább...

Ár: 1881 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek