Vissza az oldal tetejére

Lovemarks

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

Szerző:

Ahhoz, hogy a nagy márkák életben maradhassanak, el kell érniük, hogy vásárlóik feltétlen hűséget érezzenek irántuk. Csak így tudják megkülönböztetni magukat a feljövőben lévő, ismeretlen márkák millióitól. "A titok nyitja a titokzatosságban, az érzékiségben és a meghittségben keresendő. Kultuszmárka akkor születhet, ha elkötelezzük magunkat a létrehozásuk mellett - ez a márkák jövője."
Kevin Roberts szenvedélyesen hisz abban, hogy az üzleti életben is mind nagyobb hangsúlyt kap a szeretet. A Lovemarksban, ebben az üzleti élet filozófiáját megfogalmazó, úttörő munkában Roberts beszámol arról az útról, amelyet a termékek a védjegyekig, a védjegyek a márkákig megtettek, és arról a lépésről, amelyet a márkáknak meg kell tenniük, hogy kultuszmárkákká válhassanak.
Robert érdekfeszítő, ám kritikus beszámolója a márkákról felnyitja a szemünket. Érvei egyértelműek: a márkák elerőtlenedtek.
A megoldás? Olyan termékek létrehozása, amelyek elég erősek ahhoz, hogy a fogyasztókkal hosszú távú, érzelmeken alapuló kapcsolatokat alakítsanak ki.


Eredeti cím : Lovemarks
Nyelv : magyar
Áfa kulcs : 5%
EAN : 9789635491193
ISBN : 9635491646; 9635491190
Megjelenés : 2004.
Kötésmód : cérnafűzött kötött
Oldalszám : 228
Méret [mm] : 205 x 245 x 17
Tömeg [g] : 860 Tovább...

Ár: 9025 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek