Vissza az oldal tetejére

Marketinglépések

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

Szerző:

"Végeredményben elmondhatjuk, hogy a piacok gyorsabban változnak, mint a marketing. Ezért a klasszikus marketingmodell (...) módosításra szorul. A marketinget elemeire kell bontani, újra kell értelmezni és kiterjeszteni. Nem sok sikerre számíthat az, aki a marketinget a meglévő termékei forgalmának növelésére kívánja felhasználni. A vállalatoknak nagyobb figyelmet kell szentelniük arra, hogy milyen termékeket bocsássanak ki. A bölcs vállalatok elfogadják az igények felmérésére és kielégítésére összpontosító marketinget." (Kotler) A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő - és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján.


Eredeti cím : Marketing Moves, A New Approach to Profits, Growth, and Renewal
Nyelv : magyar
Áfa kulcs : 5%
EAN : 9789635306312
ISBN : 9635306318
Megjelenés : 2003.
Kötésmód : cérnafűzött kötött
Oldalszám : 200
Méret [mm] : 160 x 240 x 22
Tömeg [g] : 430 Tovább...

Ár: 3705 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek