Vissza az oldal tetejére

Marketingmenedzsment

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

Szerző:

E kötetben megtaláljuk a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben.


Nyelv : magyar
Áfa kulcs : 5%
EAN : 9789630483459
ISBN : 9630583489; 9630583553
ISSN : 1787-3703
Megjelenés : 2006.
Kötésmód : cérnafűzött kötött
Oldalszám : 988
Méret [mm] : 196 x 250 x 53
Tömeg [g] : 1 720 Tovább...

Ár: 7363 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek