Vissza az oldal tetejére

Reklám és pszichológia

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

Szerző:
Sas István a magyar reklám kultikus személyisége, a hazai reklámfilmezés legeredményesebb és legismertebb rendezője.

Reklám és pszichológia című könyvében most mindazt megírta, amit megtudott erről a sajátos világról - melytől sokan félnek, mert befolyásolhat, átverhet, s olyan dolgokat is megvetethet velünk, amit valószínűleg nem is akarunk. A kötet tartalmából: A hatás művészete, Reklám és pszichológia, Elméleti kalauz, Fortélyos kommunikáció, A befogadás kapui, A reklámfilm feldolgozása. A kognitív szakasz, Az érzelmek és az attitűd világa, Az image születése, A reklám hatásmechanizmusai, A fogyasztói döntés háttere - a motiváció, Ellenállások, disszonanciák, Befolyásolási technikák, manipulációk, Mit csinál a fogyasztó a reklámmal? A jövő útjai.


Méret (mm): 170 x 241 x 23
Oldalszám: 360
Megjelenés: 2006. Tovább...

Ár: 5130 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek