Vissza az oldal tetejére

Ügyfélszolgálati tréninggyakorlatok nagykönyve

Legyen Ön az első, aki véleményt ír erről a termékről

Szerző:
Kiadó: Z-Press Kiadó
ISBN szám: 9789639493285
Rövid, egyszerű és szórakoztató szituációs játékok az ügyfélszolgálat munkatársai, kereskedők és mindenki számára, aki vásárlókkal, ügyfelekkel foglalkozik.
Egy adott cégen, vállalaton belül a legfontosabb kapcsolatrendszer az ügyfelek és az alkalmazottak között alakul ki: ők kerülnek közvetlen kapcsolatba egymással, akár személyesen, akár telefonon. Így elsősorban rajtuk múlik, hogy a cégről kedvező vagy kedvezőtlen kép alakul ki az emberekben. Mindaz, amit e kapcsolat megerősítése érdekében módunkban áll megtenni, javára válik a szervezetnek is. Ez a kötet kreatív tréninggyakorlatok gyűjteménye, melynek célja a vállalat jó hírnevének megalapozása és öregbítése.


Eredeti cím : The big book of customer service training games
Nyelv : magyar
Áfa kulcs : 5%
EAN : 9789639493285
ISBN : 9639493287
Megjelenés : 2005.
Kötésmód : ragasztott kartonált
Oldalszám : 196
Méret [mm] : 190 x 235 x 14
Tömeg [g] : 420 Tovább...

Ár: 5487 Ft

Az itt látható termék csak ismertetés, leírás, a katalógus része. Nem rendelhető tétel!

Kertészeti könyvek a Wiandt Kertészet webáruházában rendelhetők az alábbi linken:


Termék leírás

Ügyfélszolgálati tréninggyakorlatok nagykönyve - Gazdaság Üzlet, Kereskedelem, Könyv

További információk
Szerző: Peggy Carlaw
Kiadó Z-Press Kiadó
ISBN szám 9789639493285
Vélemények
Írja le saját véleményét

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Más könyvek